Subject: FW: Harju maakond, Rae vald, Kalevi tee, Tallinna ringtee ning Uus-Ringi tee veetorustik
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Nov 2023 13:55:55 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/23/3081-5

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 21, 2023 1:43 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Kalevi tee, Tallinna ringtee ning
Uus-Ringi tee veetorustik

Tere!

*	Asendiplaanid 4-04 ning 4-07 parandatud.
*	Pikiprofiili joonis VKV-6-05 lisatud taotlusesse.
*	Transpordiameti 16.08.2023. a kirjas nr 7.1-2/23/16975-2 välja
toodud puudused on likvideeritud „riigiteega paralleelselt kulgevas osas
tuleb veetorustik paigaldada vastavalt Transpordiameti poolt eelnevalt
kooskõlastatud projektile ja projektis ette nähtud paigaldussügavustele“
*	Rajatud torustiku teostusmõõdistuse .dwg ning .pdf lisatud
taotlusesse.

Saadan korrigeeritud projekti uuesti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53478135

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 17. november 2023 16:07
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Harju maakond, Rae vald, Kalevi tee, Tallinna ringtee ning
Uus-Ringi tee veetorustik

Teie 24.10.2023

Meie 17.11.2023 nr 7.1-2/23/3081-5

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume projekti korrigeerida.

*	Projekti asendiplaan (22132_TP_VKV-4-04_v02_asend.pdf) ning katete
taastamise asendiplaan (22132_TP_VKV-4-07_v02_katted.pdf) ei kajasta ala
kogu ulatuses (failid manuses). Palume esitada uued pdf failid, mis
kajastaksid antud asukohas ala kogu ulatuses.
*	Lisaks palume pdf faili ka pikiprofiili joonisest (Veetorustiku
pikiprofiil V-13 kuni V-19).

*	Palume täpsustada, kas Transpordiameti 16.08.2023. a kirjas nr
7.1-2/23/16975-2 välja toodud puudused on likvideeritud „riigiteega
paralleelselt kulgevas osas tuleb veetorustik paigaldada vastavalt
Transpordiameti poolt eelnevalt kooskõlastatud projektile ja projektis
ette nähtud paigaldussügavustele“ ning kas on olemas uus teostusmõõdistus?

Palume projekti materjale parandada ning edastada projekt (allkirjastatult
komplektis), kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>